torsdag den 5. april 2012

Soklen er støbt


På en herlig dag med fuld sol og ikke en sky på himlen så kom dagen endelig hvor vi fik støbt soklen.

Soklen er støbt i cement og gravet ned i 80 cm og så er der sat 2 lag leca sten som afslutning.

Allieret med min gode nabo (og mure) gik det hurtigt at sat af til soklen og få den støbt.

Lad os lade billederne tale for sig selv.


Der er sat af og gravet ud

Vores birketræ måtte lade livet - istedet bliver der plads til et par frugttræer

Der er blevet skovlet grus grus og atter grus

Uden min gode nabo var jeg aldrig kommet så langt og bestemt ikke i vatter

Niklas Emil nyder udsigten til den nye sokel

4 kommentarer:

  1. Godt arbejde ;o)

    Flot med en rigtig sokkel på drivhuset.

    SvarSlet
  2. En ting er sikker. Min kontor krop er ikke van til at skulle arbejde så hårdt. Igennem den sidste uge har har gravet hverdag og det har sat sine spor på min krop.

    Alt gør ondt, og der er stadig meget gravearbejde endnu.

    SvarSlet
  3. Tillykke med den nye sokkel, så er der ikke langt igen!
    Vi har også gravet det meste af påsken, jeg synes der værst når man kravler ud af sengen om morgenen, sådan inden kroppen bliver varmet op og man stavrer rundt...

    SvarSlet
  4. Ja når kroppen er varm virker den lidt bedre.

    Jeg havde dog håbet på vi havde fået sat huset på remmen også, men der kom et par regnvejrs dage i vejen. Så det må lige vente lidt endnu.

    Der skal jo også lige være tid til det hele så ved ikke lige hvornår vi komme i mål med projektet.

    SvarSlet